0 Comparare
  • Expediere în lumea întreagă Expediere în lumea întreagă
  • Expediere în aceeași zi Expediere în aceeași zi
  • +150.000 de produse +150.000 de produse
  • Service de urgență Service de urgență

Informații despre expediere

Expediem la nivel mondial prin UPS, dacă nu solicitați altfel. În coșul de cumpărături veți vedea posibilitățile de expediere disponibile și costurile de expediere corespunzătoare. Acestea sunt costuri unice pe comandă. Expediem cu UPS Standard și UPS Express în Europa, iar în afara Europei expediem cu serviciul UPS Express Saver. Veți primi un număr de urmărire după expedierea coletului.

Livrare

Transportatorul livrează în zilele lucrătoare între orele 8.00 și 17.30. Transportatorul decide programul de livrare. Vă rugăm să rețineți că trebuie să fiți prezent la adresa de livrare pentru a primi pachetul. Cel mai bine este să solicitați livrarea pachetului la o adresă de companie. Sunteți întotdeauna responsabil pentru modul în care este primit pachetul la adresa de livrare. În cazul în care nu e nimeni de față pentru a primi pachetul, transportatorul vă va lăsa o fișă cu instrucțiuni. Vom încerca și noi să luăm legătura cu dumneavoastră. Nu va exista în mod automat o nouă încercare de livrare a doua zi.

Livrat la locul respectiv

Expedierile nu sunt asigurate contra daunelor și/sau furtului. Produsele care trebuie să fie furnizate de UNIS Group sunt considerate livrate în momentul în care mărfurile pleacă de la fabrica sau depozitul Grupului UNIS; precum și – dacă se convine colectarea produselor – în momentul în care cealaltă parte este informată că mărfurile sunt gata pentru colectare la UNIS Group. Dacă nu se convine altfel, livrările prin intermediul magazinului online au loc în conformitate cu Incoterm "Delivered At Place" (DAP - Incoterms 2020) la adresa de livrare specificată de cumpărător.

UPS așteaptă semnătura dumneavoastră personală la acceptarea pachetului, atât la adrese de companie, cât și la adrese private. Dacă nu puteți semna personal pentru primirea comenzii, UPS nu poate garanta livrarea. Sunteți responsabil pentru terții care semnează de primire la adresa de livrare specificată de dumneavoastră.

Coronavirus

În ciuda problemelor actuale, UPS continuă să servească clienții. UPS lucrează în prezent de luni până vineri și servește clienții ca de obicei. Circumstanțele actuale pot duce la unele întârzieri în tranzit. De exemplu, noile controale de la graniță, capacitatea redusă de transport aerian de marfă de pe piață, reglementările locale de protecție și măsurile de carantină pot influența serviciul.

Pentru pachetele care necesită semnătură, șoferii pot face temporar acest lucru în numele clientului, pentru a evita contactul inutil prin intermediul dispozitivelor portabile. Rugăm clienții să deschidă ușa, să accepte pachetul și să-și dea numele în scopuri de securitate. Pachetele fără semnătură vor fi marcate cu codul UPSID plus 11 digiți ai numelui destinatarului, ca dovadă a livrării.