Întrebări frecvente (FAQ)
Veți găsi răspunsul la cele mai multe întrebări în rubrica de întrebări frecvente (FAQ). Întrebarea dumneavoastră nu apare acolo? Atunci vă rugăm să luați legătura cu serviciul nostru de relații cu clienții la +36 1 700 84 28 sau să trimiteți un e-mail la vanzari@unisgroup.com. Vă ajutăm cu drag.
Pentru produsele din stoc, 1-5 zile, întrucât testăm produsele înainte de a le expedia.
De obicei, vă reparăm produsele electronice defecte în decurs de 2-5 săptămâni. Ne ghidăm după principiul Reparațiilor de Calitate și depunem toate eforturile pentru a realiza reparațiile în această perioadă.
- Vă putem repara aparatele electronice defecte și putem realiza teste aprofundate asupra acestora.
- Putem căuta produsul pentru dumneavoastră. Departamentul nostru de Achiziții caută produse electronice noi și uzate în fiecare zi, deținând o rețea extinsă de furnizori.
De obicei expediem produsele cu UPS, dacă nu ne solicitați dumneavoastră altceva. Expediem produsele oriunde în lume; contactați-ne pentru toate opțiunile de expediere. Veți primi un număr de expediție după ce pachetul dumneavoastră a fost trimis.
Veți primi până la 2 ani de garanție pentru produsele pe care le reparăm sau le vindem. Vom menționa în oferta noastră de produse sau servicii perioada de garanție pe care o veți primi de la noi.
Da, se poate. Puteți folosi serviciul nostru de urgență disponibil 24/7 în afara orelor de program și în weekend.
Da, se poate. Vom trimite imediat produsele electronice care nu sunt în stoc. Dacă ați înlocuit produsele electronice, puteți returna piesele defecte către UNIS Group.
Da, putem. Fiind specialiști în domeniul aparatelor electronice industriale, curățăm, reparăm și testăm aparatele electronice defecte - indiferent de marcă - conform celor mai înalte standarde de calitate.
Noi testăm produsele electronice reparate sau reconstituite în centrul nostru unic de testare, având peste 300 de setări diferite de testare. Astfel ne asigurăm că produsele electronice sunt complet funcționale.
Nimic, serviciile noastre se bazează pe principul „Nu reparăm, nu plătiți”. Șansele să nu vă putem repara produsul sunt minime, întrucât 93% din reparațiile făcute de noi se realizează cu succes. Dacă produsul nu poate fi reparat, putem elimina produsul în manieră responsabilă și nepericuloasă pentru mediu, la cererea dumneavoastră.
Veți găsi răspunsul la cele mai multe întrebări în rubrica de întrebări frecvente (FAQ). Întrebarea dumneavoastră nu apare acolo? Atunci vă rugăm să luați legătura cu serviciul nostru de relații cu clienții la +40 316 30 00 88 sau să trimiteți un e-mail la vanzari@unisgroup.com. Vă ajutăm cu drag.