Obțineți informații despre componentele esențiale cu aplicația noastră software online
Instrumentul nostru online creează un inventar al factorilor de risc ai echipamentelor electronice instalate, analizând ce piese de schimb vă sunt esențiale, apoi reprezentând grafic durata de viață și disponibilitatea la nivel mondial a acestor piese. În acest fel, știți care sunt componentele vitale și vă puteți aproviziona în mod eficient depozitul cu piese de schimb, ținând în același timp sub control costurile de depozitare aferente. În plus, vă puteți optimiza planificarea lucrărilor de întreținere. Datorită caracterului online al aplicației, aveți acces la aceste date oriunde și oricând.
Acces la datele despre electronice ale producătorilor din întreaga lume
Aplicația software online conține o bază de date care gestionează toate datele majore despre dispozitivele electronice ale producătorilor din întreaga lume. Printre acești producători se numără: Siemens, Beckhoff, Pilz, IFM, Phoenix Contact, Lenze, SEW, Schneider, WAGO, KEB, B&R, Telemecanique, Lauer, Murrelektronik, VIPA, Danfoss și Mitsubishi.
Cum funcționează analiza riscurilor?
Mai întâi, toate componentele electronice instalate în fabrica dvs. vor fi cartografiate. Apoi se va verifica ce piese aveți în stoc și care este durata de viață și disponibilitatea pieselor esențiale pe piață. Pe baza acestor informații, veți obține o imagine clară a tuturor componentelor electronice cu risc ridicat, într-o sinteză unică accesibilă comod, online.
Vom discuta cu dvs. despre rezultatele analizei riscurilor, după care vă vom prezenta un plan personalizat cu recomandări. Acestea pot varia de la achiziționarea de piese de schimb dificil de obținut sau esențiale la o reînnoire completă a sistemului dvs. De asemenea, vă oferim informații importante despre modificările de disponibilitate, preț și timpi de livrare a pieselor esențiale.
Avantajele bazei de date online:
- O imagine de ansamblu unitară asupra tuturor dispozitivelor electronice instalate
- Informații despre durata de viață, disponibilitatea, prețul și timpii de livrare a componentelor esențiale
- Copii de rezervă ale datelor disponibile oricând și oriunde
- Acces la versiuni de software, scheme în format digital și manuale de instrucțiuni
- Actualizări periodice
- Fotografii în format digital
- Analiza imaginii termice a modulului (opțional)
Inventarierea, analiza riscurilor și managementul pieselor de schimb esențiale cu ajutorul managementului stocurilor critice
Prin intermediul serviciului de management al stocurilor critice, vă ajutăm să înțelegeți dispozitivele electronice instalate, să optimizați disponibilitatea pieselor de schimb și să reducem riscurile pentru instalațiile dvs. Un serviciu în trei pași care combină inventarierea, analiza riscurilor și managementul pieselor de schimb esențiale prin contractul nostru de stocuri de piese de schimb.
Sunteți interesați?
Vă rugăm să ne contactați la vanzari@unisgroup.com sau la +40 316 30 00 88 și vom fi bucuroși să discutăm posibilitățile. Ați prefera să luăm noi legătura cu dumneavoastră? Vă rugăm să completați informațiile de mai jos și Vom lua legătura cu dumneavoastră cât mai curând posibil.