0 Comparare
  • Expediere în lumea întreagă Expediere în lumea întreagă
  • Expediere în aceeași zi Expediere în aceeași zi
  • +150.000 de produse +150.000 de produse
  • Service de urgență Service de urgență

Managementul stocurilor critice

Managementul stocurilor critice în trei pași 

Aveți o imagine de ansamblu a tuturor componentelor electronice din sistemele dvs.? Pe hârtie? Sau aceste cunoștințe valoroase se află mai mult în mintea câtorva colegi cu experiență? Sau în sistemele de service ale diverșilor producători? Ce se întâmplă dacă aceste informații nu sunt disponibile într-un moment critic? Sau dacă piesele de schimb instalate în timpul unei avarii se dovedesc a avea defecte?

În timp ce linia de producție este oprită și se pierde timp prețios...

Este momentul să minimizați riscurile și să vă gestionați inventarul de electronice într-un mod eficient din punctul de vedere al costurilor - cu ajutorul unor informații avansate. 

Reduceți perioadele de nefuncționare neașteptate în doar trei pași simpli

Serviciul nostru de management al stocurilor critice în trei pași vă oferă informații despre instalațiile dvs. și optimizează disponibilitatea pieselor de schimb. În acest fel, se reduce riscul apariției de timpi morți în cadrul sistemelor dvs.

3-in-1-NL.png

Pasul 1. O imagine de ansamblu fiabilă asupra tuturor componentelor electronice

Realizăm un inventar cuprinzător la fața locului. La acel inventar adăugăm detalii importante. De exemplu, evaluăm cererea viitoare de piese și disponibilitatea la nivel mondial a acestora și verificăm ce piese de schimb aveți deja în stoc.

Ce obțineți de la noi?
O imagine de ansamblu cuprinzătoare, care nu ține cont de marcă, a electronicelor instalate, precum și informații utile pentru achiziție și întreținere. 

Puteți, de asemenea, opta ca noi să efectuăm această inventariere a electronicelor ca serviciu separat.

Vizualizați serviciul aici >>

Pasul 2. Disponibilitatea în timp real a electronicelor la nivel mondial, într-un singur tablou de bord

Cu ajutorul software-ului nostru unic, puteți prevedea factorii de risc legați de electronicele instalate. Pe tabloul de bord online vedeți, dintr-o singură privire, toate electronicele instalate și stocurile dvs. De asemenea, puteți vedea direct unde sunt blocajele:

  • Care este durata de viață a unui modul?
  • Care este disponibilitatea la nivel mondial, prețul și timpul de livrare a pieselor esențiale?
  • Ce piese de schimb aveți în stoc? Lipsesc cumva copii de rezervă ale software-ului și parametrilor?
  • Ce electronice poate repara UNIS Group dacă este necesar?
  • Aplicația vă oferă și notificări push despre modificările de disponibilitate, preț și timpi de livrare.

Ce obțineți de la noi?
Un tablou de bord online unde puteți verifica, dintr-o singură privire, disponibilitatea și blocajele apărute din cauza componentelor electronice instalate. Ce componente electronice sunt dificil de obținut? Care sunt riscurile potențiale? Toate datele despre componentele electronice de la fiecare producător, în timp real, într-o sinteză unică. Inclusiv copii de rezervă ale software-ului, parametrilor și programelor. 

Mai multe informații despre această aplicație software sunt disponibile aici >>

Pasul 3. Piesele dvs. de schimb critice ca stoc extern, gestionate și întreținute de noi

Cunoașteți bine care sunt piesele esențiale și care sunt riscurile. Pentru a evita pe cât posibil timpii morți, aveți nevoie de piese de schimb care funcționează ireproșabil. Dar nu aveți timp să vă ocupați în mod corespunzător de stocul de piese de rezervă. De aceea, ne facem plăcere să ținem pe stoc aceste componente electronice critice în locul dvs. 

Piesele sunt testate și alimentate anual, iar bateriile sunt înlocuite în timp util. Astfel, putem garanta că piesele funcționează și că nu se pierde niciun program. 

Ce obțineți de la noi?
Încheiem un contract de stocuri de piese de schimb adaptat în întregime componentelor dvs. electronice. Menținem pentru dvs. un stoc de piese de schimb critice în stare perfectă și ne asigurăm că acestea vă sunt livrate direct, imediat ce sunt necesare. În acest fel, vă asigurați că instalațiile dvs. redevin operaționale în cel mai scurt timp și reduceți riscul de nefuncționare pe termen lung.

Putem oferi contractul de stocuri de piese de schimb și ca serviciu separat, pe baza unei examinări a componentelor dvs. electronice. 

Citiți mai multe despre acest serviciu aici >>

Sunteți interesați?

Vă rugăm să ne contactați la vanzari@unisgroup.com sau la +40 316 30 00 88 și vom fi bucuroși să discutăm posibilitățile. Ați prefera să luăm noi legătura cu dumneavoastră? Vă rugăm să completați informațiile de mai jos și Vom lua legătura cu dumneavoastră cât mai curând posibil. 

Denumirea companiei*
Nume*
Email*
Telefon
Mesaj
*este necesar